Социален „дъмпинг“ и Пакет Мобилност: Защита, превенция и най-добри практики за превозвачите
от Alexander Georgiev | февруари 20, 2023 | Статии | 0 Коментари
Кратко ръководство за възможностите за превенция и възможните опасности за превозвачите, транспортиращи товари до или от Обединеното кралство
Доставя ли транспортната медиация решения, съобразени с динамиката на логистичната индустрия?
от Denitsa Atansova | януари 25, 2023 | Статии | 0 Коментари
Кратко ръководство за възможностите за превенция и възможните опасности за превозвачите, транспортиращи товари до или от Обединеното кралство
Какви са опасностите и възможностите за превенция за превозвачите при транспорти до Англия?
от Simona Todorova | януари 9, 2023 | Статии | 0 Коментари
Кратко ръководство за възможностите за превенция и възможните опасности за превозвачите, транспортиращи товари до или от Обединеното кралство
Електронната товарителница (E-CMR) набира скорост с полезните си действия, вече и в Германия
от Mark Georgiev | септември 30, 2022 | Статии | 0 Коментари
Отговорен ли е превозвачът за вреди, настъпили при последващ превоз на стоката?
от Denitsa Atansova | юли 1, 2022 | Казуси | 0 Коментари
Кога превозвачът носи отговорност за загуба или повреда на стоки, превозвани по море?
от Mark Georgiev | юли 2, 2021 | Статии | 0 Коментари
Вижте кога е отговорен превозвачът за загубена или повредена стока по време на морски транспорт.
Какви са задълженията и правата на превозвачите и изпращачите при международен транспорт на стоки по суша?
от Mark Georgiev | май 21, 2021 | Статии | 0 Коментари
Кога е отговорен превозвачът съгласно ЧМР Конвенцията?
от Mark Georgiev | февруари 18, 2021 | Статии | 0 Коментари
Как успешно разрешихме значителна претенция за тотална щета, предизвикана от ПТП?
от Mark Georgiev | януари 22, 2021 | Казуси | 0 Коментари
Как да намалим броя на случаите с неплатени навла и фактури за транспорт?
от Mark Georgiev | януари 21, 2021 | Статии | 0 Коментари